Ervaring
Na mijn middelbare school ging ik aan de slag als receptioniste bij een autodealer. Hier heb ik ruim 7 jaar gewerkt. Het inplannen van afspraken, maken van offertes, facturatie en debiteurenbeheer waren mijn dagdagelijkse taken. Ik zette mijn eerste stapjes in de boekhouding en wilde hier graag verder in gaan. Via avondonderwijs behaalde ik mijn diploma graduaat boekhouden.
Tijdens mijn opleiding ruilde ik mijn baan bij de autodealer in voor een administratieve functie op een accountantskantoor. Ik verzorgde de interne administratie van het kantoor en behandelde de administratieve taken van de dossierbeheerders. Stap voor stap werkte ik me omhoog. Eerst beperkt tot het inboeken van facturen, financiële verrichtingen, debiteuren- en crediteurenbeheer. Daarna volgde als snel het opmaken en indienen van btw-aangiftes, balansen, jaarrekeningen en belastingaangifte. Kortweg boekhouding van A tot Z en meer.
Zodra de eerste mogelijkheden tot digitale verwerking van boekhouddocumenten zich aanbood, stond ik op de eerste rij. Ik ging meteen aan de slag met de mogelijkheden die beschikbaar waren. Eerst was dit het digitaal verwerken van bankverrichtingen, maar als snel volgde ook e-facturatie. Voor ik het wist werkte ik voor meer dan 90% digitaal.
Vaardigheden
Programma's: Adsolut, Expert/M, E-boekhouden.nl, Billit, Basecone... maar ook andere programma's heb ik al van nader bekeken of krijg ik vast wel snel onder de knie.
Een administratie beheren en documenten verwerken in de boekhouding zijn voor mij een fluitje van een cent.
Waarom ik zelfstandig virtueel assistent geworden ben vraag je?
Ik wil ondernemers ondersteunen om hun dromen waar te maken. En zo wordt ook mijn droom werkelijkheid. Doen wat ik graag doe en waar ik in kan uitblinken. Ik ken zowel het ondernemersluik als het boekhoudluik. Ik ben dus de perfecte schakel om tussen deze twee werelden in te staan.
Zo werd GENALODI geboren!